‘I am Marlene” („Jestem Marlene®”) to nowy wizerunek południowotyrolskiej marki jabłek, której właścicielem jest konsorcjum VOG. Zaprezentowano go 18 października w trakcie targów Fruit Attraction 2017 w Madrycie. Unowocześnienie brandu powiązane jest ze zwiększającym się międzynarodowym zasięgiem jabłek Marlene®.
Jak wyjaśniają właściciele Marlene®, markę stworzono w celu zakomunikowania konsumentom m.in. miejsca pochodzenia oraz jakości jabłek z Południowego Tyrolu/ Górnej Adygi. Markę Marlene® ustanowiono w 1995 r. i od tego czasu stała się jedną z najpopularniejszych wśród włoskich owoców i warzyw. W 2007 roku weszła na pierwszy zagraniczny rynek – do Hiszpanii. Teraz jest obecna w basenie Morze Śródziemnego, na Bliskim Wschodzie i w państwach północnej Europy.
W ciągu kilku następnych tygodni nowy wizerunek będzie zastępował dotychczasowy. Pod koniec października zostanie uruchomiana kampania komunikacyjna m.in. w TV.