Jak pokazywać pozytywny obraz sadownictwa część 1

Bardzo dużo pisze się i mówi o potrzebie pozytywnego przekazu o polskim sadownictwie, o budowaniu silnych marek polskich owoców, które trafią do konsumentów, nawet tych najbardziej wymagających. Jednym z takich pozytywnych przykładów są “Bracia Sadownicy” – firma tworzona przez dwóch braci Adama i Pawła. 

Historia Braci Sadowników to prawdziwa opowieść o pasji tworzenia marki i produktów. Ta historia stała się inspiracją do tworzenia krótkich filmów dokumentalnych, których pierwszą odsłonę można oglądać na kanale Youtube oraz na stronie internetowej firmy. Filmy pokazują historie braci oraz ludzi, których praca jest związana z sadem w Śmiłowicach, skąd pochodzą. Poznajemy braci, pracowników sadu, pszczelarzy – prawdziwych ludzi, którzy tworzą autentyczne produkty.

Zapraszamy do obejrzenia pierwszego z filmów zatytułowanego “Sad”

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Wpisz swoje imię
Wpisz treść komentarza

Polityka Prywatności