Wszechstronność, wydajność i technologia: nowe ciągniki McCormick podbijają Europę

traktor

Wysoka moc i technologia ciągników McCormick zostaną zaprezentowane na głównych wystawach maszyn rolniczych, które odbędą się w Europie w pierwszych miesiącach 2022 roku. Grupa Argo Tractors zaprezentuje swoje nowe rozwiązania, które są wynikiem działalności badawczo-rozwojowej grupy i jeszcze bardziej zwiększają wydajność i wszechstronność jej produktów.

X6.4 P6 Drive
Jeżeli chodzi o markę McCormick to wartą szczegolnego podkreślenia jest nowa gama X6.4 P6 Drive Stage V, zaprojektowana i zbudowana dla tych, którzy szukają wszechstronności, wydajności i komfortu w jednym ciągniku; idealny i niezastąpiony towarzysz w pracach polowych i wielozadaniowych, przy zbiorze siana oraz w pracy z ładowaczem czołowym.

Dzięki nowemu systemowi redukcji emisji spalin, ciagniki są zgodne z normą Stage V. W ofercie znajdują się trzy modele X6.413, X6.414 i X6.415, napędzane 4,5-litrowymi, 16-zaworowymi, 4-cylindrowymi silnikami FPT NEF 45 o mocy maksymalnej 155 KM. Układ napędowy i skrzynia biegów pozwalają na uzyskanie rozstawu osi wynoszącego 2560 mm, co zapewnia dużą stabilność, a jednocześnie wszechstronność i zwrotność.

Przekładnia P6-Drive z 6 biegami Power Shift i 4 zakresami oferuje 24 przełożenia w przód + 24 przełożenia w tył, których liczba po dodaniu zakresu biegów pełzających wzrasta do 40 w przód + 40 w tył. Przekazanie mocy odbywa sią za pomocą 4-zakresowego WOM.

Przedni podnośnik może unieść do 2500 kg, a tylny, sterowany elektronicznie do 7200 kg.
Maksymalny rozmiar kół tylnych to 650/60R38, a dopuszczalna masa całkowita wynosi aż 9.500 kg. Układ hydrauliczny typu zamkniętego cechuje się pompą o wydajności 123 l/min, która może obsłużyć do 7 zaworów zdalnych. Wzornictwo, ergonomia, komfort i technologia zastosowana w celu poprawy warunków pracy to kolejne cechy, które sprawiają, że X6.4 P6-Drive jest idealnym partnerem w polu i zagrodzie.

Cechą wyróżniającą kabinę McCormick High Visibility jest jej panoramiczny dach z homologacją FOPS oraz szyberdachem umożliwiającym naturalną wentylację, co zwiększa osiągi ciągnika przy pracy z ładowaczem czołowym M40 . Warto również wspomnieć o reflektorach LED. Dostępnych jest do 14 reflektorów, z których 8 jest wbudowanych w dach, aby zapewnić doskonałą widoczność w nocy.

W kabinie zastosowano amortyzację mechaniczne, która w połączeniu z amortyzowaną osią przednią z niezależnymi wahaczami dodatkowo poprawia komfort jazdy.

Kabina została zaprojektowana z użyciem wysokiej jakości materiałów pochodzących z przemysłu motoryzacyjnego. Taką samą dbałość o design i funkcjonalność widać w zaprojektowanych w sposób ergonomiczny elementach sterowania oraz w 12-calowym monitorze dotykowym i wielofunkcyjnym joysticku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here