Branding Ovation to projekt popularyzacji budowania marek i marketingu w branży jagodowej. Tegoroczna edycja odbędzie się 31 marca w Warszawie. Konkurs wyłoni „Jagodową Markę Roku 2025”, Grand Prix w kategorii Producent, Dział Marketingu oraz zdobywców nagród dla nawet 13 gatunków, m.in. Truskawkowa Marka Roku 2025.
Projekt Branding Ovation powstał w ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!”. Jest adresowany do producentów owoców jagodowych i specjalistów zajmujących się marketingiem w ogrodnictwie.
Jagodowa Marka Roku 2025
Dlaczego warto przyjechać na Branding Ovation 2025?
Dla kogo jest konkurs Branding Ovation 2025?
– Udział w jury będzie dla mnie zaszczytem. Ze swojej strony mocno zachęcam do udziału w konkursie! To wspaniałe doświadczenie – mówi Marta Staszewska i marka BERRY LU, zdobywcy tytułu „Działu Marketingu 2024”.
Co jest nagrodą w Branding Ovation 2025?
-
w ogólnopolskiej prasie handlowej w magazynie Hurt&Detal
-
w ogólnopolskich mediach informacyjnych Forbes.pl, Money.pl i Biznes.Interia.pl
-
w serwisach Polskiej Agencji Prasowej
-
na łamach czasopisma „Jagodnik” i w portalu jagodnik.pl
-
na łamach Jagodowe.pl (d. Truskawka, Malina, Jagody – TMJ), na portalu SAD24.pl – w formie relacji z finału i wywiadu lub reportażu o zdobywcach tytułu Jagodowa Marka Roku oraz Dział Marketingu Roku.
-
w ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!”.