Jak sprzedawać owoce z zyskiem? Doradca Jagodowy

Sprzedaż bezpośrednia owoców to sposób na poprawę efektywności ekonomicznej uprawy. Na zdjęciu stoisko Truskawki od Karola

Każdy doświadczony plantator wie, iż wyprodukowanie owoców dobrej jakości nie jest łatwe, ale jeszcze trudniejszym jest ich sprzedaż z odpowiednim zyskiem. Ta podstawowa zasada rządząca ekonomiczną stroną każdej uprawy nabiera szczególnego znaczenia w kontekście rosnących lawinowo cen środków produkcji: nawozów, paliwa, energii, kosztów pracy.

Na jednej z konferencji w Niderlandach podczas dyskusji padł komentarz, iż w Polsce potrafią wyprodukować owoce o najwyższej jakości, ale nie potrafią ich opłacalnie sprzedać. I rzeczywiście wydaje się, iż kwestia opłacalności sprzedaży będzie jednym z najwrażliwszych tematów nadchodzącego sezonu jagodowego.

W trakcie Kongresu Jagodowego 2022 blok dotyczący innowacyjnych rozwiązań poprawiających opłacalność produkcji gatunków jagodowych będzie zwieńczeniem całodniowych wykładów i swoistego rodzaju podsumowaniem połączonym z dyskusją. W bloku tym Maciej Dolata (INSPIRE smarter branding) wypowie się na temat niezbędnych zasad promocji owoców jagodowych. Weronika i Karol Maciejczyk, plantatorzy z województwa Dolnośląskiego, przedstawią realia handlu bezpośredniego i cieszących się rosnącą popularnością „samozbiorów”.

Z kolei Janusz oraz Mateusz Maruszewscy, plantatorzy z Lubelszczyzny, na swoim przykładzie przedstawią zasady budowy własnej marki owoców oraz opowiedzą o swoim innowacyjnym pomyśle zagospodarowania nadmiaru owoców w pełni sezonu. Uczestnikom Kongresu Jagodowego 2022 zostanie również udostępniony materiał omawiający zasady współpracy handlowej w zakresie sprzedaży owoców jagodowych z siecią  handlową na przykładzie Biedronki.

Po więcej szczegółów zapraszam na naszą stronę https://doradcajagodowy.pl/kongres-2022/

Zespół Doradcy Jagodowego

Kasa do uiszczania należności w bezosobowym sklepie z owocami w Szwajcarskim Walperswile
Rozwiązanie problemu niedoboru pracowników sezonowych – samozbiory na plantacji Państwa Maciejczyk (Dolnośląskie)
Sprzedaż bezpośrednia owoców to sposób na poprawę efektywności ekonomicznej uprawy. Na zdjęciu stoisko Truskawki od Karola
Takie owocomaty pojawiają sie w ruchliwych punktach miast zachodniej Europy – czy mają szansę sprawdzić się również u nas

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here