Prezes Agrounii, Michał Kołodziejczak, zaproponował wczoraj program modernizacji targowisk w kraju. Proponowany, nowoczesny obiekt miałby znaleźć się w każdej gminie.
– Stworzymy bazarowy DRIVE-THRU – informuje Michał Kołodziejczak. Jego pomysł zakłada między innymi funkcjonowanie targowisk na zasadzie podobnej do popularnych sieci fast foodów. Klient będzie miał możliwość nabyć towary na bazarze bez konieczności opuszczania samochodu.
W założeniu prezesa Agrounii, krajowe bazary mają być zmodernizowane tak, aby odpowiadały one realiom XXI wieku. Pomysł zakłada unowocześnienie bazarów, żeby stały się one realną konkurencją dla marketów. Te jak wiemy, stale zwiększają udział w krajowym handlu detalicznym.
W założeniach, na każdym bazarze musi być toaleta, dach chroniący klientów i płody rolne przed deszczem i słońcem oraz parking dla klientów. Do tego bazarowe paczkomaty-lodówki oraz aplikacja. Jak oceniacie ten pomysł? Czy takie nowoczesne obiekty są w stanie przyciągnąć nowych klientów kosztem zakupów w markecie? Jedno jest pewne. Zwiększenie udziału targowisk w handlu świeżymi produktami jest w interesie rolników i handlu na rynkach hurtowych.