Ukraińska borówka w europejskich sieciach

Uprawa borówki wysokiej na Ukrainie rozwija się bardzo intensywnie, a wzrostowi produkcji towarzyszy mocny marketing. Z wymiernymi rezultatami.

Produkowane w ukraińskiej firmie TM BigBlue owoce trafiły w bieżącym roku na półki supermarketów sieci Lidl. Zabiegała o to przez osiem miesięcy. Skutecznie. Teraz Ukraińcy starają się, by ich owoce nie były anonimowe – chcą je sprzedawać pod własnym brendem na ekologicznych stoiskach tej sieci.

Następnym krokiem ma być wejście na rynki Skandynawii i Wielkiej Brytanii – to zaplanowane jest jeszcze na rok bieżący.

Czytaj także: Borówka wysoka: trzeba się śpieszyć, ale powoli

W bieżącym sezonie jagody ukraińskiej firmy są sprzedawane w siedmiu krajach Europy.

Piotr Grel
za: AgroPortal

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Wpisz swoje imię
Wpisz treść komentarza

Polityka Prywatności