Ukazał się kolejny numer „Truskawka, Malina, Jagody”. W tym wydaniu w dużej mierze skupiłam się na bieżących tematach dotyczących nawożenia i ochrony, a także zawarłam artykuł podsumowujący sezon 2020 okiem doradcy.
Dużo miejsca poświęciłam na nowy dział „Sprzedaż, Marketing, Promocja”. To już czas, aby dobrze wyprodukowane owoce i przetwory w końcu móc zagospodarować na rynku w odpowiedni i przemyślany sposób. Dowiecie się m.in. jak deserowe borówki sprzedaje Rodzina Leśniewskich z Kujaw oraz jak Państwo Warulikowie zdecydowali się na produkcję Wina z Jagód Kamczackich. Przeczytacie o nowej metodzie suszenia owoców i sprzedaży ich jako produkt premium.
Zapraszam do lektury!
Dorota Łabanowska-Bury
Redaktor Naczelna „Truskawka, Malina, Jagody”
Nie zwlekaj zaprenumeruj „Truskawka, Malina, Jagody”: