To równocześnie banalnie proste i genialne... Dlaczego dopiero teraz ktoś wpadł na pomysł stworzenia dozownika do sprzedaży borówek?
Ktoś powie, że dozownik do pakowania borówek to żaden wynalazek… Niemniej dopiero teraz wpadli na niego Amerykanie. Konsumenci będą mogli dzięki niemu samodzielnie napełniać biodegradowalne kubki w trzech różnych rozmiarach z chłodzonego zbiornika o pojemności 3 kilogramów. Urządzenie LIVIE ™ stworzono na potrzeby sprzedaży odmian z grupy Sekoya®.
Amerykanie przekonują, że dodanie czynnika swego rodzaju zabawy dodatkowo zwiększa sprzedaż borówek. Ponadto zmniejsza liczbę opakowań w obiegu, a konsumenci kupują je bez kontaktu z owocami. Maszyna przyciąga wzrok w supermarketach, kinach, stacjach benzynowych i sklepach spożywczych. Urządzenie jest proste i łatwe w czyszczeniu.
Jest to również ciekawy pomysł na biznes w Polsce z punktu widzenia produkcji podobnych dozowników. Spożycie borówek w Polsce jest duże, a tego typu urządzenia, jeśli wierzyć Amerykanom, dodatkowo zwiększyłyby sprzedaż. Czy faktycznie byłoby tak, jak twierdzą specjaliści od marketingu? Dajcie znać w komentarzach. źródło: www.fruitlogistica.com