Miesięcznik Praktycznego Sadownictwa SAD 11/2022

    MPS Sad 11/2022 - okładka
    Cena: 14 zł

    W numerze m.in.:

    • Współpraca z sieciami
    • Jakość jabłek w marketach
    • Nadzieje i kontrowersje

    EKONOMIA

    6. ZŁOTE I ZGNIŁE JABŁKA – Justyna Dobrosz

    8. SMUTNA JESIENNA RZECZYWISTOŚĆ – Dr Paweł Kraciński

    TEMAT NUMERU

    16. WSPÓŁPRACA Z SIECIAMI – Monika Korzeniowska

    20. WYMAGANIA A REALIA W SPRZEDAŻY OWOCÓW – Marcin Piesiewicz

    24. JAKOŚĆ JABŁEK W MARKETACH – Karol Pajewski

    28. MARKETING: JAK ROBIĄ INNI, ABY ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ – Dorota Łabanowska-Bury

    34. BRANDING, CZYLI O TYM, JAK INNI SPRZEDAJĄ JABŁKA I PRZETWORY W DOBRYCH CENACH – Dorota Łabanowska-Bury

    38. INTERWENCJE W SEKTORZE PSZCZELARSKIM

    38. INWESTYCJE W ŚRODKI TRWAŁE – PODWYŻSZONE KWOTY I STAWKI WSPARCIA INFOCAP – PL

    39. NADZIEJE I KONTROWERSJE, CZYLI NOWA WSPÓLNA POLITYKA ROLNA – Justyna Dobrosz

    43. MAŁY WYDATEK, DUŻA OSZCZĘDNOŚĆ, CZYLI NAWOŻENIE I WAPNOWANIE NA PODSTAWIE WYNIKÓW ANALIZY GLEBY – Marcin Oleszczak

    OCHRONA

    48. MNIEJ ZNANE, ALE NIE MNIEJ WAŻNE – Marcin Oleszczak, Hubert Głos

    52. SZKODY WYRZĄDZANE PRZEZ ZWIERZĘTA DZIKO ŻYJĄCE (CZ. I) – Tomasz Sikora

    AGROTECHNIKA

    56. DOPIĘTE NA OSTATNI GUZIK – Justyna Dobrosz

    64. NIE ZREZYGNUJEMY Z WYTYCZONEJ ŚCIEŻKI – Justyna Dobrosz

    72. AMERYKI NIE ODKRYLIŚMY – BIZNES UKŁADA SIĘ OD SPRZEDAŻY! – Kamila Jankowska

    75. GLOBALNA PRODUKCJA CZEREŚNI. UZBEKISTAN – Dorota Łabanowska-Bury

    MECHANIZACJA

    80. DREWNO Z SADU TO WARTOŚCIOWY OPAŁ – Prof. dr hab. Ryszard Hołownicki