Branding Ovation to spotkanie producentów i specjalistów marketingu w ogrodnictwie. W programie solidna dawka wiedzy o budowaniu marki i 14 prezentacji konkursowych. Gościem specjalnym Piotr Bucki – twórca pięciu najlepszych prezentacji na konferencjach „I Love Marketing”. Poznamy „Jagodową Markę Roku 2024” i 6 najlepszych marek gatunkowych – Truskawkową, Borówkową, Malinową, Jeżynową, Porzeczkową, Rokitnikową oraz jagodowy „Dział Marketingu Roku 2024”. Udział w wydarzeniu wymaga akredytacji. Jagodnik jest partnerem tego projektu.
Branding Ovation to konkurs marek i marketingu w branży jagodowej. Celem jest identyfikacja i promocja najbardziej inspirujących przykładów budowania lojalności konsumentów. Gala to jedyna w swoim rodzaju okazja by poznać marketingową elitę, ich doświadczenia i plany na najbliższy sezon.
Kto powalczy o tytuł Jagodowej Marki Roku 2024?
Swoje doświadczenia i sukcesy zaprezentuje 14 jagodowych podmiotów.
Tomasz Falczewski i Agnieszka Jarosińska, Zielono Mi
Marta Staszewska, Berry Lu – marka i Dział Marketingu
Agnieszka i Michał Leleń, Truskawka od Rolnika
Mateusz Maruszewski, Farma Mój Owoc
Patrycja Kania, Borówkowe Wzgórze
Paulina Romańska, Gospodarstwo Romańscy
Kacper Bojański, Farma Ovoc
Karol Maciejczyk, Truskawki od Karola
Grzegorz Kasprzak, Rajska Truskawka
Agnieszka Orzeł i marka DrBerry.pl
Agronom Berries
Gospodarstwo Rolne Figura Piotr
Borówka Amerykańska Leśniewscy
Szarłat Małgorzata i Wojciech Lenkiewicz
Kiedy? 9 kwietnia 2024 r., 10:00-15:30.
Dla przybyłych punktualnie jagodowa niespodzianka.
Miejsce: Brain Embassy, ul. Czackiego 15/17
Centrum Warszawy
Program
9:55 Otwarcie
10:10 Promocja poprzez sport i „Moc Polskich Warzyw”
10:20 #JagodoweCodziennie – o kreowaniu nawyków Justyna Marszałkowska-Jakubik
10:30 Konkurs marek i marketingu w branży jagodowej
13:45 Power Speech „Twoja historia, twoja rozmowa. Jak tworzyć markę na konkurencyjnym rynku?” – Piotr Bucki
14:30 Ceremonia wręczenia nagród
Zakończenie zaplanowano na godzinę 15:30
Galę poprowadzi Mariusz Dąbrowski.
Gościem specjalnym będzie Piotr Bucki – psycholog, który uczy projektować komunikację i rozwijać kompetencje związane z wystąpieniami i sprzedażą. Twórca 5 najlepszych prezentacji na konferencji „I Love Marketing” oraz obejrzanej 280 tys. razy prezentacji TEDx SGH. Uczestnik kursów na Uniwersytecie Stanford, Princeton i Michigan. Na co dzień współpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną, współtworzy szkolenia dla ich startupów i konsultantów. W Polsce szkoli m.in. w Allegro, Santanderze i Nordea IT. Wykłada na Uniwersytecie SWPS, SGH, AGH. Autor „Sapiens na zakupach” – o emocjach zakupowych, w cyklu Rozmowy PWN.
Jak wziąć udział w kwietniowej gali Branding Ovation?
Zapisy trwają do piątku 4/04 lub do wyczerpania miejsc. Warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie maila zwrotnego z zaproszeniem.
W razie problemów z akredytacją prosimy o kontakt na adres Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw: Świętokrzyska 20, lok. 321, 00-002 Warszawa, lub pod e-mailem: biuro@grupyogrodnicze.pl
Czym jest i po co jest BrandingOvation?
Bazą dla branży jagodowej jest orientacja produkcyjna, mniej lub bardziej świadomy prymat agrotechniki. Celem jest orientacja marketingowa, stawiająca na pierwszym miejscu odbiorcę i konsumenta. W ramach projektu (także warsztatów) producenci uczą się, jakby to powiedział Seth Godin, nie wykorzystywać konsumentów do rozwiązywania problemów swoich firm. Uczą się jak wykorzystać marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Jak stawiać na empatię, a nie na kradzież uwagi i spamownie w internecie. To jedno ze strategicznych wyzwań branży jagodowej. Doświadczenia producentów zaangażowanych w kampanię „Czas na polskie superowoce!” mogą być inspiracją dla wielu innych.
Dla kogo jest gala BrandingOvation?
Spotkanie polecamy plantatorom i przetwórcom, w szczególności osobom odpowiedzialnym za komunikacje. Wśród zaproszonych są liderzy grup producenckich i branżowych organizacji w całym obszarze ogrodnictwa.
– Branding Ovation to propozycja dla wszystkich uczestników rynku. Producentów, marketingowców, ludzi odpowiedzialnych za social media, także dla agencji reklamy i designu, po które ogrodnictwo i branża jagodowa sięgają coraz śmielej – zaprasza Maciej Dolata, pomysłodawca przeglądu, partner w agencji INSPIRE smarter branding.
Kto wspiera branding i młode jagodowe marki?
Patronat medialny nad BrandingOvation 2024 objęły magazyny MARKETER+, HURT&DETAL, czasopismo Truskawka, Malina, Jagody – TMJ, portal SAD24.pl oraz Jagodnik.
Nagrodą w konkursie jest promocja w mediach informacyjnych, m.in. na portalach Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl; w prasie handlowej, w formie reklamy laureatów w magazynie Hurt&Detal; na łamach czasopisma Truskawka, Malina, Jagody – TMJ oraz na portalu SAD24.pl – w formie relacji z finału oraz wywiadu lub reportażu o zdobywcach tytułu Jagodowa Marka Roku oraz Dział Marketingu Roku. Także na łamach portalu Jagodnik.pl i w ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!”.
Wśród wszystkich uczestników gali rozlosowane będą także prenumeraty magazynu Hurt&Detal oraz Marketer+ w wersji premium z dostępem do eksperckiej wiedzy w wersji online i pełnego archiwum wszystkich wcześniejszych numerów „M+” i webinarów. Pamiątką udziału w konkursie będzie Moleskine – kultowy notes ludzi śmiałych i kreatywnych.
Co sprawia, że udział w wydarzeniu jest bezpłatnym?
Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja V”.
Szczegóły w Regulaminie konkursu „BRANDING OVATION” – link
Ta strona używa plików Cookie. Klikając "Zgoda", zgadzasz się na wykorzystanie wszystkich plików Cookie. Szczegółowych wyborów możesz dokonać w sekcji ustawienia.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Czas przechowywania
Opis
__cf_bm
1 hour
This cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
_GRECAPTCHA
6 months
Google Recaptcha service sets this cookie to identify bots to protect the website against malicious spam attacks.
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie records the user consent for the cookies in the "Advertisement" category.
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
CookieLawInfoConsent
1 year
CookieYes sets this cookie to record the default button state of the corresponding category and the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
PHPSESSID
session
This cookie is native to PHP applications. The cookie stores and identifies a user's unique session ID to manage user sessions on the website. The cookie is a session cookie and will be deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Cookie
Czas przechowywania
Opis
lang
6 months
LinkedIn sets this cookie to remember a user's language setting.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Cookie
Czas przechowywania
Opis
_fbp
3 months
Facebook sets this cookie to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising after visiting the website.
_ga
1 year 1 month 4 days
Google Analytics sets this cookie to calculate visitor, session and campaign data and track site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognise unique visitors.
_ga_*
1 year 1 month 4 days
Google Analytics sets this cookie to store and count page views.
_gat_gtag_UA_*
1 minute
Google Analytics sets this cookie to store a unique user ID.
_gid
1 day
Google Analytics sets this cookie to store information on how visitors use a website while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the collected data includes the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Cookie
Czas przechowywania
Opis
fr
3 months
Facebook sets this cookie to show relevant advertisements by tracking user behaviour across the web, on sites with Facebook pixel or Facebook social plugin.
gr83p_59db3877322f17e6c0092c106bdf75dd
2 months
Getresponse sets this cookie to collect information through the website’s pop-up questionnaires and messengering for marketing purposes.
IDE
1 year 24 days 1 minute
Google DoubleClick IDE cookies store information about how the user uses the website to present them with relevant ads according to the user profile.
test_cookie
16 minutes
doubleclick.net sets this cookie to determine if the user's browser supports cookies.
ttwid
1 year
Tiktok sets this cookie to keep track of user authentication and session information.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 months
YouTube sets this cookie to measure bandwidth, determining whether the user gets the new or old player interface.
VISITOR_PRIVACY_METADATA
6 months
YouTube sets this cookie to store the user's cookie consent state for the current domain.
YSC
session
Youtube sets this cookie to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the user's video preferences using embedded YouTube videos.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the user's video preferences using embedded YouTube videos.
yt.innertube::nextId
never
YouTube sets this cookie to register a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.
yt.innertube::requests
never
YouTube sets this cookie to register a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen.