– Nowy produkt skierowany dla dzieci chcieliśmy dodatkowo wzbogacić ciekawą historią dotyczącą naszego regionu, zaprezentowaną w atrakcyjny dla dzieci sposób. Komiks pełen zabawnych historii dwóch bohaterów – Keża i Beża – przedstawia najważniejsze momenty dla rozwoju sadownictwa, m.in. postać królowej Bony, kiedy powstała pierwsza przechowalnia owoców, kim był Witalis Urbanowicz i jak opracowane przez niego przykazania sadownicze wpłynęły na rozwój sadownictwa – mówi Maciej Majewski, Prezes Stowarzyszenia Sady Grójeckie.
Komiks został dostosowany do rozmiarów nowego opakowania tacki z Jabłkami Grójeckimi, a historia podzielona na 4 części. Pierwsza część serii jest dostępna w sieci sklepów Lidl Polska już od 1 października, kolejne pojawią się pod koniec października, w połowie listopada oraz na początku grudnia.
– Mamy nadzieję, że komiks będzie dodatkową zachętą do zakupu wyjątkowych Jabłek Grójeckich, np. jako wartościowa przekąska w czasie drugiego śniadania – mówi Maciej Majewski, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Sady Grójeckie.
Komiks „Historia Jabłek Grójeckich” to kolejna wspólna inicjatywna podjęta przez Lidl Polska oraz Stowarzyszenia Sady Grójeckie. Już wcześniej oba podmioty organizowały wspólne wydarzenia mające na celu promocję polskiego sadownictwa.
– Dla sieci Lidl Polska szczególnie istotne jest, by szerzyć wiedzę na temat zdrowego odżywiania dorosłych i dzieci. Stowarzyszenie Sady Grójeckie to nasz ważny partner biznesowy, z którym prowadzimy liczne działania promujące polskie jabłka. Dotychczas w wybranych sklepach przedstawialiśmy klientom walory jabłek grójeckich, w telewizji emitowaliśmy spoty o polskich jabłkach, organizowaliśmy również konferencje prasowe i spotkania edukacyjne w tym zakresie – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.
Nowy produkt dla najmłodszych