W sklepach sieci Biedronka pojawiły się Jabłka Mazowieckie. Jest to pomysł jednej z grup producenckich z zagłębia grójeckiego. Ma być odpowiedzią na próbę zwiększenia konsumpcji jabłek w kraju. Rzeczywiście, kolorowe opakowania przyciągają wzrok.
Okazuje się, że to grupa producentów La-Sad dostarczyła do sieci Biedronka pierwsze partie Jabłek Mazowieckich. Dowiedzieliśmy się, że docelowo marka będzie sprzedawana w dwóch wersjach, w kartonie lub w specjalnych koszyczkach.
To właśnie kartonowe koszyczki najbardziej przykuły naszą uwagę. Opakowanie wyróżnia się na sklepowej półce. Dla klienta to również większa wygoda przy zakupach. Konsumenci znajdą w opakowaniach po 4 jabłka jakości premium. Całość ozdobiona jest motywem ludowym, co jeszcze bardziej podnosi prezencję w sklepie.
– Chcemy podać jabłko, które krzyczy z półki zjedz mnie! zarówno od strony wizualnej, jak i jakościowej – podsumowuje prezes grupy, Michał Lachowicz. Projekt dopiero nabiera rozpędu, a nasz rozmówca ma nadzieję, że to początek czegoś większego i dobrego. Należy podkreślić, że tego typu marketing jest w Polsce jeszcze rzadkością. Jednak autorzy pomysłu są dobrej myśli.
Oferowanie owoców najwyższej jakości pod dobrze pozycjonowanymi markami, to działanie od początku do końca zasługujące na pełne uznanie. Miejmy nadzieję, że takich inicjatyw będzie w kraju znacznie więcej i przełożą się one na zwiększenie krajowej konsumpcji jabłek. Oczywiście za jakością i marką muszą podążać odpowiednio wyższe ceny. Niezwykle ważne jest także utrzymanie jakości w dłuższej perspektywie czasu.
Co sądzicie o takiej inicjatywie?