Marka Pink Lady promowała się przy okazji Światowych Letnich Igrzysk Olimpiad Specjalnych w Abu Zabi. Specjalna Olimpiada dla sportowców z niepełnosprawnością intelektualną odbyła się w Abu Zabi, pomiędzy 14 a 21 marca.
Promocje marki Pink Lady można było zobaczyć podczas biegu „Run Unified” który odbył się 16 marca na wyspie Hudariyat. Według LucaZary, który zarządza marką Pink Lady w regionie, dzięki pomocy wolontariuszy Olimpiady Specjalnej rozdano w ciągu dnia około 2000 jabłek. Promocja ta, jest kontynuacją udanej kampanii promocyjnej z maratonu w Dubaju, który odbył się w styczniu tego roku.
Według Davida O’Briena, dyrektora zarządzającego, jabłka Pink Lady odnotowują dobry wzrost sprzedaży w Zjednoczonych emiratach Arabskich a także w Arabii Saudyjskiej i Katarze.
Arabia Saudyjska ma największy potencjał w zatoce Perskiej. Wymieniony wyżej dyrektor prognozuje, że Arabia Saudyjska przewyższy ZEA pod względem popytu na jabłka pod koniec roku.
Karol Pajewski
Źródło: www.fruitnet.com