To pomysł USA Pears na promocję amerykańskich gruszek w sezonie 2019/20. Kampania wystartowała w sobotę 14 września.
Najpierw były dyskusje, punktem wyjścia był ananas, pojawiła się pizza ananasowa i wiele kontrowersji. Ale to było dawno – w ubiegłym sezonie… Na bieżący wybrano gruszkę, a przekonanie, że owoce w pizzy są OK już się ugruntowało. Stoisko organizacji USA Pears zaprezentowało pizzę z talarkami gruszek na festiwalu żywności w Portland. Oczywiście także w wersji bezglutenowej…
Zainteresowanie odwiedzających miał potęgować konkurs, w którym główną nagrodę stanowił piec do pizzy. Zadbano o zainteresowanie amerykańskich restauratorów, by gruszkowe pizze wstawili do menu swoich lokali. Wpływowe amerykańskie osobistości wstawiają własne przepisy na swoje konta w mediach społecznościowych, blogerzy wałkują temat – ruch wokół tematu jest.
Piotr Grel
za: USA Pears