Szorstka przyjaźń z supermarketami?

supermarkety

Czy ceny jabłek uzyskiwane przez polskich sadowników zależą w dużej mierze od cen ustalanych przez supermarkety? Jak wygląda pozycja negocjacyjna polskich podmiotów handlowych przy sprzedaży jabłek do supermarketów? Jak często można zobaczyć jabłka kiepskiej jakości w supermarketach? Czy taka jakość wpływa na wizerunek i postrzeganie polskich jabłek? Wymienione zagadnienia były przedmiotem dyskusji debaty „Niedziela handlowa – współpraca z supermarketami”, która otwierała Sadowniczy Tydzień on-line.


Sprzedaż jabłek do supermarketów jest czymś nieuniknionym. Jednak wiąże się z bardzo dużymi wyzwaniami i niekoniecznie zawsze przebiega w sposób, jaki moglibyśmy sobie życzyć. Jak powinien wyglądać dobry model handlu? Co powinno się zmienić? W debacie udział wzięli Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadowników RP, sadownik – Bartosz Paciorek, a także Adam Paradowski, Wydawnictwo Plantpress. Zapraszamy do obejrzenia zapisu webinarium.

Dziękujemy za udział w cyklu Sadowniczy Tydzień on-line. Dla tych, którzy nie mogli być na spotkaniach lub chcieliby wrócić do nagrań,  przez kolejny tydzień codziennie będziemy publikować nagrania z poszczególnych dni. Już jutro „Raport z sortowania bez niespodzianek”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Wpisz swoje imię
Wpisz treść komentarza

Polityka Prywatności