Jak sprzedać dobrze już znane jabłko w nowym wydaniu?

Elstar to niezmiennie ulubione jabłko Niemców. Aktualnie wykazano w badaniach, że odmiana jest także bogata w selen. Dzięki tej właściwości  i odpowiedniemu marketingowi producenci sprzedają teraz jabłka w wyższych cenach.

Naukowcy z Uniwersytetu w Osnabrück (Niemcy) badali od kilku lat wiele odmian pod względem zawartości różnych mikroelementów. W toku kilku lat badań okazało się, że najwyższą zawartość selenu posiada Elstar. W przypadku wybranych sportów i dodatkowego nawożenia nawozami algowymi z selenem, odmiana ma pięciokrotnie więcej mikroelementu niż pozostałe odmiany.

Niemieccy sadownicy oparli więc marketing „nowej” odmiany na walorach zdrowotnych. Nazwa handlowa to „Selstar”, a swoją drogą jest ona łatwa do zapamiętania i trafna. Z napisów na opakowaniu konsument może się dowiedzieć, że jedno jabłko Selstar dostarcza organizmowi połowę dziennego zapotrzebowania na selen.

Ponadto jabłka nie są pakowane w plastik i pochodzą od lokalnych producentów. To kolejne filary marketingu na nasyconym rynku zachodniej Europy. Widzimy zatem całe spektrum działań niezbędnych do osiągnięcia wysokich cen.

Selen to mikroelement, którego nasz organizm potrzebuje w niewielkich ilościach. Niemniej jest on niezbędny do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego oraz tarczycy. Pierwiastek przyczynia się także do utrzymania zdrowych włosów i paznokci. 

 

źródło: freshplaza.de / selstar.de

zdjęcie: selstar.de

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here