Jupiter – nowa marka polskich jabłek wchodzi na rynek

jupiter

Dobra zabawa, edukacja, zdrowie i uroda, komunikacja i media społecznościowe – to główne filary promocji nowej marki jabłek Jupiter. Zdaniem autorów pomysłu, sprzedaż jabłek w Polsce musi wejść na nowy poziom.

Gala, Golden, Red Chief i Ligol to odmiany, które będą sprzedawane pod marką Jupiter. W zależności od rodzaju opakowania będą to owoce od 55 do maksymalnie 75 milimetrów średnicy. Trwają już rozmowy z marketami funkcjonującymi na polskim rynku. Niektóre z nich są bardzo zainteresowane projektem, co bez wątpienia jest dobrym sygnałem.

– Skupiamy się na komunikacji w mediach społecznościowych. Klientem docelowym marki Jupiter są matki z dziećmi –  mówi nam Martyna Janoszczyk-Karaś z firmy Prima, która powoli wprowadza markę na krajowy rynek. Jak dodaje, zdaniem firmy skierowanie produktu do matek z dziećmi to tak naprawdę wykorzystanie niezagospodarowanej dotąd niszy, co jest podparte konkretnymi badaniami rynku.

Pierwszym krokiem jest wyróżnienie się dzięki opakowaniom. Najlepszym przykładem są małe jabłka w kosmicznej rakiecie. Pomysł ten bez wątpienia przyciągnie uwagę najmłodszych klientów. Jednak marka nie jest skierowana wyłącznie dla dzieci. Na innych wariantach opakowań będą na przykład przepisy kulinarne, z których będzie można przygotować dania z wykorzystaniem jabłek, czy lunch-pakiety, które będą zawierały jabłka i gruszki. Wszystkie opakowania będą posiadały kod QR, który umożliwia klientom wejście do kosmicznego, jabłkowego świata online na interaktywnej stronie marki.

– Marka będzie promowana w trzech mediach społecznościowych, Facebook, Instagram i TikTok – zdaniem pani Martyny tylko dobra komunikacja i marketing w sieci może przynieść korzyści w postaci sprzedaży popularnych odmian z większą wartością dodaną.

Tak naprawdę Jupiter dopiero rozpoczyna swoją podróż i ilość pomysłów nie kończy się na atrakcyjnych opakowaniach, biurowych przekąskach czy dołączaniu do jabłek przepisów kulinarnych. Nasza rozmówczyni zgadza się z tezą, że produkujemy wystarczająco dużo jabłek, a teraz musimy wypracować lepsze techniki sprzedaży.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here