Mołdawscy sadownicy organizują wirtualne wycieczki po swoich sadach

sadownictwo w mołdawii

– Mołdawscy producenci owoców zapraszają międzynarodowych nabywców do wirtualnego odwiedzenia ich gospodarstw – podaje freshplaza.com. Jest to możliwe dzięki grantowi, o który z powodu epidemii ubiegało się mołdawskie stowarzyszenie producentów owoców.

Ze względu na pandemię COVID-19, Mołdawskie Stowarzyszenie Producentów i Eksporterów Owoców, Moldova Fruct, stworzyło alternatywny sposób, aby potencjalni nabywcy mogli „odwiedzić” niektórych mołdawskich producentów i eksporterów. Korzystając z technologii obrazowania 3D i filmów, kupujący zainteresowani mołdawskimi owocami mogą „wejść” do sadów, winnic i chłodni poprzez wirtualne wycieczki.

Wycieczki obejmują całą infrastrukturę ogrodniczą każdej z dziesięciu uczestniczących firm, od produkcji po czynności po zbiorach. Zagraniczni nabywcy, jak również każdy zainteresowany konsument, mogą wirtualnie obejrzeć super intensywne sady, nowoczesne chłodnie, a także dostępny sprzęt do sortowania i pakowania.

Adrian Cojocaru, specjalista ds. Marketingu w Stowarzyszeniu Producentów i Eksporterów Owoców w Mołdawii, wyjaśnia, że jest to sposób na dostosowanie się do nowych warunków. Pandemia sprawiała, że nie mogą odbywać się żadne międzynarodowe targi.

W związku z tym wystąpiono o grant na projekt finansowany przez amerykańską agencję USAID, który pomógł stworzyć serię wirtualnych wycieczek dla członków Moldova Fruct uprawiających owoce w różnych rejonach Mołdawii. 

Źródło: FreshPlaza, Moldova Fruct

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Wpisz swoje imię
Wpisz treść komentarza

Polityka Prywatności