Współpraca z supermarketami – czy jest szansa na porozumienie? Zapraszamy na debatę otwierającą Sadowniczy Tydzień On-line. Udział w spotkaniu jest bezpłatny i otwarty. Podczas webinarium odbędzie się konkurs z atrakcyjnymi nagrodami przygotowanymi wspólnie z partnerem danego wydarzenia.
Aby wziąć udział w spotkaniu należy:
– w niedzielę, 14 lutego, o godzinie 18:55 kliknąć w link wydarzenia: https://plantpress.clickmeeting.com/niedziela-handlowa-wspolpraca-z-supermarketami-debata-
– podać swoje imię oraz adres email i dołączyć do spotkania,
– można łączyć się z komputera, tabletu oraz smartfona,
– do webinarium można dołączyć także w trakcie jego trwania.
Jeśli chcesz otrzymać pakiet konferencyjny – materiały i praktyczny gadżet, zarejestruj się na stronie https://meetingapp.info/form/sadTyd/
Sprzedaż do supermarketów, to jeden z głównych kanałów zbytu jabłek. Ta relacja nie należy jednak do łatwych, biorąc pod uwagę naszą słabszą pozycję negocjacyjną. Z jakimi wyzwaniami wiąże się ten handel i czy można liczyć na jego poprawę? O tym będziemy mówić podczas debaty, już w niedzielę, 14 lutego, o godz. 19.00.
Chociaż temat współpracy z marketami bywa emocjonujący, musimy być świadomi, że sprzedaż jabłek do supermarketów będzie nam towarzyszyła niezmiennie przez kolejne lata. Czy są rozwiązania, które mogą poprawić te relacje?
Ze względu na obostrzenia związane z epidemią nie możemy spotkać się na tradycyjnych targach i konferencjach. Na szczęście mamy możliwość uczestniczyć w cyklu sadowniczych spotkań on-line, które zorganizowaliśmy w ramach „Spotkania Sadowniczego Sandomierz 29,5”. Do udziału w nich zaprosiliśmy ekspertów z Polski i zagranicy, aby wspólnie podjąć najważniejsze tematy dotyczące produkcji i handlu owocami.