Od grudnia nie dostali pieniędzy za jabłka. Zgłaszają się kolejni poszkodowani…

sprzedaż jabłek

Sadownicy twierdzą, że zostali oszukani. Sprzedali jabłka, ale nie mają ani skrzyniopalet, ani całości należnych pieniędzy. Chcą nagłośnić sprawę.

Skontaktowaliśmy się z poszkodowanymi, którzy od jesieni nie otrzymali pieniędzy za dostarczone jabłka. Chodzi o firmę LUX FRUIT, działającą w zagłębiu grójeckim. Jak informują nasi rozmówcy, zaledwie w jeden dzień po opublikowaniu informacji o zaległościach z płatnościami, skontaktowało się z nimi dziesięciu kolejnych poszkodowanych. Kwoty są różne, od kilku do ponad 50 tysięcy złotych.

Sprawa dotyczy sprzedaży jabłek jesienią 2023 roku. Ostatni kontakt z przedsiębiorcą nasi rozmówcy mieli w grudniu 2023. Wówczas po wielu prośbach i ponagleniach wreszcie wystawił im faktury. Niestety, wypłacił tylko część zaległej kwoty. Od tego momentu jego telefon jest nieaktywny, a kontakt niemożliwy.

Od grudnia poszkodowani nie mają kontaktu z przedsiębiorcami. Osoby, które mają podobne doświadczenia, proszone są o kontakt pod numerem telefonu 782-509-772. Sadownicy chcą nagłośnić sprawę również poprzez programy interwencyjne w telewizji. Jak nam przekazują, to zastanawiające, ale policja jak na razie nie chciała przyjąć w tej sprawie zgłoszenia…

Historia poszkodowanych jest bardzo podobna do innych tego typu spraw, które miały finał w sądzie. Najpierw płatności realizowane w terminie, a nawet wypłacane są zaliczki. Budowane jest zaufanie. Następnie kwestie dokumentów i pieniędzy są odsuwane w czasie, aż wreszcie kontakt się urywa… Oby nie był to jeden z tych przypadków…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here