Pascal, oddaj fartucha – czyli jak (NIE) powinna wyglądać reklama polskich jabłek?

pascal
Rusza festiwal polskich filmów w Gdyni. Mamy kandydata w kategorii komedia lub dramat. W roli głównej Pascal Brodnicki reklamujący polskie jabłka… Nie wiemy, jak Pascal układał dialogi, ale są niewielkie szanse, że podniesie to spożycie naszych jabłek… Wzrośnie za to sprzedaż nożyków do obierania jabłek ze skórki.

Kilka dni temu na YT-owym kanale Pascala Brodnickiego ukazał się materiał, który ma służyć (podobno) zwiększeniu spożycia polskich jabłek. W praktyce utrwala mity i fałszywe informacje. Z jabłek trzeba zmywać pestycydy wodą utlenioną, wybierać te „brzydsze”, bo są zdrowsze…

Wybór Pascala niby dobry, bo twarz znana i dobrze się kojarzy tyle, że na jabłkach słabo się zna. Nie będziemy przywoływać wszystkich cytatów, które pojawiły się w filmie, bo nikomu to nie będzie służyć.

Darmowy numer TMJ - baner corner

Jednym zdaniem podsumować to można tak – jeśli konsument obejrzy ten film, dowie się, że na pewno nie powinien jeść polskich jabłek ze skórką. Najpierw trzeba je porządnie wymyć z pestycydów i .. regulatorów wzrostu. Co oczywiście, niewiele ma wspólnego z rzeczywistością.

Zastanawiacie się, po co powstał ten filmik ? To cześć długofalowej i ciekawie się zapowiadającej kampanii, która ma zachęcić do spożycia jabłek. My mamy nadzieje, że to tylko wypadek przy pracy. Dla żądnych wrażeń, film do obejrzenia na kanale Pascala na YT.

Może ktoś zaprosi Pascala do swojego sadu i pokaże mu prawdziwe polskie jabłka?

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here