Mieliście już okazję spróbować jabłka marki SnapDragon®? Z czystym sumieniem możemy przyznać, że hasło reklamowe tej odmiany, czyli „najbardziej soczyste jabłko, jakie kiedykolwiek jedliście” jest w 100-procentach prawdziwe. Czy SnapDragon® zdobędzie serca polskich konsumentów?
Premiera SnapDragon® w Polsce
Większość uczestników dzisiejszych targów Fruit Poland w pierwszej kolejności kierowała swoje kroki na stoisko marki jabłek SnapDragon®. Nieczęsto mamy okazję degustować klubowe odmiany jabłek, które w dodatku będzie można uprawiać w Polsce. Zainteresowanie było tym większe, że chodzi o amerykańską propozycję, która zyskała już bardzo dużą popularność na rynku USA.
Odmianę będzie można uprawiać w naszym kraju
SnapDragon® to marka, która będzie prezentowana na półkach sklepowych. Brand jest zastrzeżony. Oczywiście decydując się na współpracę i uprawę tej odmiany, sadownik będzie wiedział, w jaki sposób owoce będą zagospodarowane i gdzie trafią.
Najbardziej soczyste jabłko, jakie kiedykolwiek jedliście
– Najważniejsze jest to, że ta odmiana smakuje wszystkim. Sadownicy odwiedzający nasze stoisko są zachwyceni jej smakiem, co potwierdza trafność sprowadzenia tej chrupkiej odmiany do Polski – mówi Kamila Jankowska, właścicielka praw do uprawy w Polsce i Europie, a także sprzedaży jabłek pod marką SnapDragon®.
Konsumenci po skosztowaniu owoców dzielą się swoimi wrażeniami w specjalnie przygotowanej ankiecie. Zebrane dane pomogą w określeniu grupy docelowej. Jabłka są chrupiące, smaczne i dobrze oceniane. Ankieta zawiera między innymi pytanie o rekomendację jabłka znajomym i większość odpowiedzi jest pozytywna, co świadczy o dużym potencjale rynkowym – wyjaśnia p. Kamila. Duże zainteresowanie wzbudzała także limitowana oferta soków, które były przygotowane specjalnie na targi.
Czy SnapDragon® osiągnie sukces?
– Budowanie marki dla tego produktu jest stosunkowo łatwe ze względu na bezdyskusyjne walory smakowe. Wierzymy w sukces, ponieważ możemy współpracować z najlepszymi sadownikami, a odmiana sprawdza się w naszych polskich warunkach klimatycznych. Warto trzymać kciuki za tę inicjatywę, ponieważ sadownicy będą mieli zagwarantowaną sprzedaż na stabilnym poziomie cenowym. Zadowolona będzie grupa, która wprowadzi markę do sieci, a także sami konsumenci, bo jabłka są wspaniałe – mówi.
– Spróbujcie sami i przekonajcie się, jak smakują nasze jabłka – podsumowuje Kamila Jankowska. Okazja będzie trwała jeszcze przez dwa dni na targach Fruit Poland w Nadarzynie.