Za sukcesem Pink Lady stoją przede wszystkim promocja i reklama

pink lady
Najlepszym dowodem na rynkowy sukces Pink Lady® jest europejska produkcja na poziomie równym całkowitym zbiorom jabłek w Belgii czy w Holandii. Za tym sukcesem stoją przede wszystkim setki kampanii reklamowych, a co za tym idzie ogromne pieniądze.

Pink Lady® to najlepiej rozpoznawalna klubowa odmiana w Europie, ale także wśród polskich sadowników. Jej historia to najlepszy przykład na to, że to nie konkretna odmiana, a marka i stojący za nią marketing są kluczami do sukcesu. Warto wspomnieć, że przez ostatnie lata pod marką Pink Lady® sprzedawana jest już trzecia odmiana.

Produkcja i konsumpcja rosną dzięki aż 742 różnym kampaniom promocyjnym Pink Lady® w ubiegłym roku w Europie. Liczba robi wrażenie nawet, gdy nie wiemy, jakie kwoty stoją za reklamą zakrojoną na tak szeroką skalę. Temat promocji jest coraz częściej poruszany także w Polsce, jako jeden z kluczy do zwiększenia krajowej konsumpcji jabłek.

Darmowy numer TMJ - baner corner

Całkowita sprzedaż marek Pink Lady® i PinKids® w Europie w 2022 roku wyniosła 180 tysięcy ton, co oznacza niewielki wzrost w porównaniu z poprzednim sezonem. Nie wszystkie wyprodukowane jabłka spełniają parametry marki, w związku z tym całkowita produkcja jest nieco większa. Natomiast w nadchodzącym sezonie szacuje się ją na 225 tysięcy ton.

źródło: www.fruitnet.com/

1 KOMENTARZ

  1. No i? Przeciez wiadomo co jest w handlu najważniejsze. Tytuł jskis dziwny? Co autor miał na myśli? Że za byle jabłko można osiągnąć tak wiele? Typowe polskie myslenie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here