Jak przekuć wady w skuteczny marketing?

mała Gala

Jak wady lub przeciwności losu przekuć w zyski lub korzyści dla siebie? Na pewno nie jest to łatwe, ale możliwe…

Jak wiemy z mediów Francja zmaga się z dotkliwą suszą. Zakazano nawadniania sadów. Producenci już dziś są przekonani, że brak wody w kluczowym okresie pod względem wzrostu owoców będzie skutkował mniejszym tonażem i mniejszą średnicą owoców. To ta negatywna strona.

Jednak handlowcy i szefowie największych firm zajmujących się handlem i eksportem starają się przekuć skutki suszy na swoją korzyść. W ostatnich dniach w kilku zagranicznych publikacjach znaleźliśmy informacje o tegorocznej jakości jabłek, która wynikać będzie z ilości słonecznych dni. Chociaż owoce będą mniejsze, poprawią się walory smakowe. 

Specjaliści od marketingu przekonują swoich odbiorców w kraju i zagranicą, że Gala z tegorocznych zbiorów będzie wyjątkowo słodka. Poziom cukru będzie wyższy z powodu (tak naprawdę niekorzystnego przebiegu pogody). Niemniej handlowcy chcą dzięki temu aspektowi uzyskiwać jak najlepsze ceny za owoce.

Kolejnym, nieco starszym przykładem na tego typu podejścia do handlu są jabłka PinKids®. W dużym skrócie wygląda to następująco. Jabłka o mniejszej średnicy, które nie mogłyby być sprzedane pod marką Pink Lady® sprzedawane są pod specjalnie stworzoną marką skierowaną do najmłodszych konsumentów. Rozwiązanie jest genialne z punktu widzenia maksymalizacji zysków..

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here