Jak promuje się włoskie jabłka wśród konsumentów w Belgii i Holandii

Promocja po wlosku - MARLENE®
MARLENE®

„Promocja po włosku” – Marlene® – „Wygraj wycieczkę do południowego Tyrolu”.

Druga edycja konkursu „Wygraj wycieczkę do południowego Tyrolu” z Marlene® jest w trakcje realizacji w Belgii i Holandii. Konkurs jest organizowany w kooperacji z dystrybutorami marki w krajach Beneluksu. Ringoot w Belgii i Aastsenfruit w Holandii.

Po sukces z ostatnich lat, konkurs znowu kusi pobytem w południowym Tyrolu, gdzie produkowane są jabłka z niebieską naklejką. Dodatkowo są jeszcze inne nagrody dla całego łańcucha dystrybucji jabłek.

Do 17 lutego hurtownicy zostaną podwójnie nagrodzeni, zarówno materiałem POS, z którego będą mogli czerpać korzyści przy zakupie jabłek, jak i specjalnymi nagrodami. Nagrody są zależne od zakupionej ilości i zaczynają się na ekskluzywnej markowej kurtce Marlene® a kończą na weekendzie dla dwojga w jednym z ponad 800 miejsc do wyboru.

Kierownicy sklepów będą mogli skorzystać z różnych inicjatyw promocyjnych, tak aby kontynuowali promocję marki. Będą mogli także wziąć udział w konkursie, w którym mogą wygrać trzy dniowy pobyt, dla dwóch osób w południowym Tyrolu, ojczyźnie jabłek Marlene®.

Ostatecznie, od 4 lutego do 10 marca, konsumenci będą mogli wziąć udział w konkursie „Wygraj wycieczkę do południowego Tyrolu” w bardzo prosty sposób.

  1. Należy kupić jabłka Marlene®.
  2. Następnie, zrobić sobie z nimi selfie, tak aby charakterystyczna niebieska naklejka była wyraźnie widoczna.
  3. Udostępnić zdjęcie na Facebooku lub Instagramie z hasztagami #ikbenmarlene lub #jesuismarlene (w zależności od języka), a kończąc na sklepie w którym dokonali zakupu.

Karol Pajewski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here