Dobroński Bubble Cider – innowacyjny pomysł na cydr spółki Jantoń

Dobroński Bubble Cider, czyli połączenie cydru z owocowymi Bubbles, przygotowała na nadchodzący sezon wiosenno-letni firma Jantoń. Miłośnicy cydru będą mieli możliwość wzbogacenia go o nowe, orzeźwiające doznanie – 3 rodzaje Bubbles z sokiem owocowym o smaku: limonki, maliny i jagody. Produkt pojawi się na rynku pod koniec maja, a jego sprzedaż zostanie wsparta komunikacją marketingową 360°. Dobroński Bubble Cider będzie dostępny zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym, a także w punktach HoReCa.

Firma Jantoń, producent Cydru Dobrońskiego, z końcem maja wprowadza na rynek Dobroński Bubble Cider. To połączenie cydru o wyjątkowo przyjemnym, naturalnym słodko-kwaśnym smaku z owocowymi Bubbles daje nowe, orzeźwiające i oryginalne kompozycje. Do butelek 0,75 ml dołączana będzie saszetka zawierająca kulki z sokiem owocowym w jednym z 3 wariantów: limonki, jagody lub maliny. Dobroński Bubble Cider to świetny dodatek do wiosenno-letnich spotkań i relaksu na łonie natury.

Firma Jantoń stale rozwija kategorię cydru w Polsce, dynamicznie reagując na zmieniające się potrzeby konsumentów i ich otwartość na nowości rynkowe. Naszą flagową marką jest oczywiście Cydr Dobroński, którego sprzedaż wzrosła w ubiegłym roku o 40%. W roku  2016 także rozbudowaliśmy nasze portfolio o Cydr Jabłoński, powstający ze świeżo tłoczonego soku jabłkowego. Na nadchodzący sezon natomiast proponujemy Dobroński Bubble Cider, który odpowiada na zapotrzebowanie klientów na nowe smaki – podkreśla Jacek Jantoń, prezes zarządu Jantoń S.A. Sp. K., wiceprzewodniczący Rady Głównej Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.
Elegancka butelka Cydru Dobrońskiego przywodzi na myśl słoneczne dni, a na sklepowych półkach teraz dodatkowo wyróżni ją kolorowa, specjalna saszetka z Bubbles. Obecność Dobroński Bubble Cider w punktach handlowych  wzmocnią materiały POS w postaci plakatów, wobblerów i ulotek, a w HoReCa – specjalnie przygotowane standy. Prowadzona będzie również komunikacja produktu na Facebooku oraz działania skierowane do blogerów.

Źródło: materiały firmy Jantoń

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here