Udało im się wejść na nowe rynki: Brazylii i Wietnamu

Producenci gruszek z Belgii zabiegali o otwarcie dla siebie nowych rynków. Teraz chwalą się swoimi sukcesami. 

Po staraniach prowadzonych od 2014 r. doszło do porozumienia na początku 2017 r. W efekcie w tym miesiącu ruszyła kampania promująca belgijskie gruszki w Brazylii. Na początku akcje skupiają się w metropolii Sao Paolo i prowadzone są pod nazwą Taste of Europe (smak Europy). Głównym jej aspektem są degustacje owoców w sklepach. Chodzi o przekonanie Brazylijczyków, że ordzawione gruszki odmiany Konferencja, do których nie są przyzwyczajeni, są smaczne. Prowadząca działanie organizcje BVF i VLAM otrzymają 80 proc. wsparcia finansowego do budżetu tej kampanii prowadzonej przez kolejne 3 lata. Brazylia, która prawie wcale nie produkuje gruszek co roku importuje ich 200 tys. ton. 
 

Działania w sprawie otwarcia rynku wietnamskiego prowadzone były od 2013 roku. Tej jesieni udało się je zakończyć sukcesem. Na razie nie wiadomo jeszcze jak będzie wyglądała kampania promująca belgijską Konferencję w Wietnamie.

Źródło: freshplaza

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Wpisz swoje imię
Wpisz treść komentarza

Polityka Prywatności