KISSABEL® dobrze przyjęte przez sektor i konsumentów

Pierwsze testy konsumenckie przebiegły pomyślnie – informują właściciele marki jabłek KISSABEL®, pod którą sprzedawane są owoce o różnym stopniu zabarwienia miąższu na czerwono. Konsumenci docenili ich nietypowy wygląd, a także smak.

Testy przeprowadzono pod koniec 2017 r. w sieciach handlowych we Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Szwajcarii. Nie tylko konsumenci pozytywnie przyjęli nowość na rynku. Jak informują przedstawiciele IFORED, w trakcie targów Fruit Attracion 2017 na markę KISSABEL® zareagowali entuzjastycznie przedstawiciele sektora związanego z handlem owocami, w tym przedstawiciele sieci handlowych.

Więcej na ten temat tutaj.

Marka KISSABEL® promowana jest przez organizację IFORED, która zrzesza 14 największych producentów jabłek z 5 kontynentów. Jej celem jest wypromowanie jabłek o czerwonym miąższu. Aktualnie tą marką objęte są 3 odmiany: Rouge, Orange and Jaune. Na rynki produkt trafi w 2019 r.

Źródło: IFORED

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here