Genialny włoski marketing mini jabłek skierowanych dla dzieci

mini jabłka

Od kilku lat sadownicy z Nowej Zelandii z sukcesami sprzedają małe jabłka pod marką Rockit. Włosi wprowadzają podobne rozwiązanie dedykowane dla dzieci. Mini jabłka będą sprzedawane pod marką „maluchy”, a opakowania są jednocześnie zabawkami.

Pod marką „le piccoline” co tłumaczymy jako „maluchy”, konsorcjum Melinda zamierza sprzedawać włoska odmianę Issaq®. Jabłka te, podobnie jak Rockit rosną maksymalnie do 50 milimetrów średnicy. To co je wyróżnia, to bardzo małe gniazdo nasienne, przez co są idealną przekąską w pracy czy dodatkiem do drugiego śniadania dla dzieci.

Warto zwrócić uwagę na świetny marketing i opakowanie. Jabłka są produktem dedykowanym dla dzieci. Opakowania w których znajdują się owoce (5 sztuk) są w kształcie środków transportu, to jest samolotów, pociągów czy autobusów. Konsorcjum chce, aby w ten sposób zminimalizować ilość odpadów.

Po zjedzeniu jabłek dzieci mogą z opakowań zrobić zabawki i ponownie je w ten sposób wykorzystać. Owoce są intensywnie czerwone, słodkie i bardzo chrupiące. Jest to zatem idealny wybór dla najmłodszych.

mini jabłkaŹródło: melinda.it

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Wpisz swoje imię
Wpisz treść komentarza

Polityka Prywatności