Jak przedstawić sadownictwo na grafice?

marlene grafika

Jak wyobrażacie sobie idealne przedstawienie sadownictwa na grafice? Bardzo miłe dla oka jest obejrzenie prac nadesłanych na konkurs z okazji 25-lecia włoskiej marki Marlene. Dla właścicieli marki to skuteczne działanie marketingowe. Artyści z całego świata stworzyli setki wspaniałych dzieł sztuki.

Przedstawiciele włoskiego konsorcjum VOG wybrali zwycięską grafikę w konkursie zorganizowanym z okazji 25 – lecia marki Marlene. Zwycięska praca trafi na stickery, a konkursową galerię można obejrzeć na stronie VOG.

Konkurs wygrała Francesca Cito. Jej praca wyłoniona spośród 6000 nadesłanych grafik z całego świata. Zdaniem organizatorów „La nimfa Marlene” najlepiej przedstawia wszystkie wartości tej marki jabłek. Na grafice widzimy alpejski krajobraz, symbolizujący pochodzenie jabłek, oraz różnorodność odmian, jakie są sprzedawane pod marką Marlene.

Poziom artystyczny i ilość prac pozytywnie zaskoczyły prezesa VOG. Wybór był bardzo trudny. Jednak zdaniem prezesa, wygrała praca, która w bajkowy sposób przedstawia wszystkie wartości, które towarzyszą marce.

 

marketing jabłkagrafika sadownictwowłoskie jabłkajabłka marlenemarlene grafikaŻródło: vog.it

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany, podajesz go wyłącznie do wiadomości redakcji. Nie udostępnimy go osobom trzecim. Nie wysyłamy spamu.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem*.
Wpisz swoje imię
Wpisz treść komentarza

Polityka Prywatności